Axudas e subvencións en caso de determinados sinistros ou catástrofes
07-12-2023
Logo de recibir escrito da Subdelegación do Goberno, dende o Concello de Fene informámoslles das axudas dispoñíbeis á cidadanía, ás comunidades de propietarios e establecementos para atender as posíbeis necesidades derivadas de situacións de emerxencia. Situacións como as sufridas recentemente no noso Concello polas fortes choivas.
Nas seguintes ligazóns, facilitámoslle toda a información relevante para poder presentar as solicitudes que, no seu caso, estime oportuno presentar ao amparo do disposto no Real Decreto 307/2005, de 18 de marzo, polo que se regulan as subvencións en atención a determinadas necesidades derivadas de situacións de emerxencia ou de natureza catastrófica, e establécese o procedemento para a súa concesión, e da Orde INT/277/2008, de 31 de xaneiro pola que se desenvolve
o Real Decreto 307/2005, de 18 de marzo:
https://www.proteccioncivil.es/ayudas/lineas-de-axuda
https://sede.mir.gob.é/opencms/export/sites/default/é/procedementos-e-servizos/axudas-ysubvenciones-por-sinistro-e-catastrofe/
Así mesmo, na seguinte páxina poderán acceder aos modelos que deben achegar coa solicitude:
https://www.interior.gob.es/opencms/es/servicios-ao-cidadán/tramites-e-xestiones/modelos-desolicitud/axudas-en-caso-de-determinados-sinistros-ou-catastrofes/
Lémbrolle que coas solicitudes é necesario achegar tamén o Modelo de designación de conta
bancaria, que tamén poderán descargar na seguinte ligazón:
https://www.proteccioncivil.es/ayudas/lineas-de-axuda/requirimentos
Por último, non debe esquecer que o prazo de presentación de solicitudes amparadas polo Real Decreto
307/2005 é de 1 mes desde a data de acaecimiento dos feitos causantes dos danos.
Para máis información ou aclaración, contactar coa Unidade de Protección Civil da Delegación do Goberno a través do teléfono 981 989 000 ou no correo electrónico proteccion_civil.acoruna@correo.gob.es